Eğitimde şiddete karşı güvenli okul talebinde bulunmak ve eğitimde yıl sonu değerlendirmesini kamuoyu ile paylaşmak üzere Eğitim-İş MEB önünde açıklama yaptı. Polis başta bakanlık önüne geçişe izin vermeyince sendika üyeleri oturma eylemine başladı. Sonrasında açıklamaya geçildi. Okullardaki eksikliklere getirdikleri temizlik malzemeleri, okul çantası ile dikkat çeken Eğitim-İş üyeleri yaşanan soruları protesto amaçlı kırdıkları tebeşirleri bakanlık önüne attı. Eğitim-İş okullarda güvenlik önlemleri alınması için başlattığı ‘Güvenli okul sağlıklı eğitim’ kampanyasının imzalarını da bakanlığa teslim etti. “ÇOCUKLAR GELECEKSİZLEŞTİRİLDİ” Eğitim-İş Genel Başkanı Kadem Özbay burada açıklamalarda bulundu. Öğretmene kurulan barikatların tamamı kalkana kadar…
Read More